РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ЗА ОПАЗВАНЕ И КОНТРОЛ НА ОБЩЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕ БЛАГОЕВГРАД |
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване" |
Директор на
дирекцията |
Административни звена в състава на ДирекцияТА |
Функции НА ДИРЕКЦИЯТА |
1. Осъществява финансово-счетоводното обслужване на РИОКОЗ; |
2. Организира срочното осчетоводяване и упражнява контрол върху бюджетните разходи; |
3. Изготвя план за бюджетните средства, необходими за дейността на РИОКОЗ и следи за целесъобразното им разходване; |
4. Оказва правна помощ, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с дейността на РИОКОЗ; |
5. Дава становища за законосъобразността на проектите на индивидуални административни актове, на актовете по Закона за административното производство, на актовете и постановленията по Закона за административните нарушения и наказания ; |
6. Изготвя договорите, по които РИОКОЗ е страна; |
7. Осъществява процесуално представителство пред органите на съдебната власт; |
8. Организира и извършва деловодната и куриерската дейност в РИОКОЗ; |
9. Организира и осигурява дейността по административно обслужване на физически и юридически лица на принципа "едно гише" и предприема действия в съответствие със Закона за предложенията, сигналите, жалбите и молбите; |
10. Предоставя информация на трети лица в случаите, предвидени в Закона за достъп до обществена информация; |
11. Систематизира и съхранява документите и другите материали на РИОКОЗ в съответствие с изискванията на Закона за държавния архивен фонд; |
12. Осигурява условия за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; |
13. Предприема действия за своевременно събиране вземанията на РИОКОЗ и тяхното администриране; |
14. Организира дейността и участва със свои представители в комисии за провеждане на конкурси по Закона за държавния служител и по Кодекса на труда, изготвя и отговаря за законосъобразното съставяне на актовете, свързани с възникване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения на служителите в РИОКОЗ; |
15. Поддържа служебните и трудовите досиета на служителите; |
16. Организира и участва в разработването, актуализирането и утвърждаването на длъжностните характеристики и в процеса на атестиране на служителите в РИОКОЗ; |
17. Изготвя щатното разписание на РИОКОЗ; |
18. Организира стопанското и транспортното обслужване в РИОКОЗ; |
19. Осигурява информационните връзки и комуникации на РИОКОЗ; |
20. Създава и поддържа публични регистри и база данни; |
21. Организира и контролира отбранително-мобилизационната подготовка в РИОКОЗ. |